Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

etalon - nemtestű-de-szexi-széparcú

2009.07.04. 11:22 b0risz

ő jennifer carpenter, a dexter c. tv-sorozat debra morgan-je. a macska/rókaszem rovatban is kiemelkedő alkotás, de 'testtel nem rendelkező ám mégis szexi, szép arcú' kategóriában nálam ő a mindent vivő.

klikk a képre to zoom!

26 komment

Címkék: tv etalon

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr505241140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szikla 2009.07.04. 11:35:34

Nálam most Ő a befutó,ha már működő sorozatokról van szó:http://image.wetpaint.com/image/3/Ou9yB9Wdam0BU8Io5cG-Ig209069 Amanda Righetti (Van Pelt ügynök) grrr :D

felügyelő-füstfelhő 2009.07.04. 16:31:50

Szép arc és szép szem két különböző dolog...könyörgöm ennek a nőnek olyan az arccsontja, mint egy lónak...vagy mittomén...ne legyen harag...de ez a nő olyan messze áll a széparcúságtól, mint én az anorexiától (naggggyon messze...)

Ismeretlen_41918 2009.07.06. 12:31:12

felügyelő-füstfelhő: nem kötelező fasságokkal terhelni itt engem. ha nem tetszik, nem tetszik, de ízlésedről győzködni a másikat nem vall túl sok észre.

Duncan 2009.07.07. 10:58:55

Roba, ő is a véleményét írta le, lol. Erre való a komment, nem? Egyébként nekem sem jön be a csaj. Akkor már inkább Maggie az Extras-ból. :-)

saul 2009.07.07. 12:19:44

igazából roba "nálam ő a mindent vivő" is a véleményét fejezte ki, ami az én olvasatomban is vitatásra lelt F-F által, nem pedig csak egyszerűen egy másik véleményt írt le. :)

Ismeretlen_41918 2009.07.07. 12:21:17

értem én duncan, hogy ez a véleménye, de miért hiszik azt majdnem mind, bármely blogon, bármely témában, hogy KÖTELEZŐ az első gondolatukat mindenáron leírni? pl a szikláé, meg a tiéd egy olyan komment, aminek van értelme, (annak ellenére, hogy a tiédből az derül ki, hogy nem tetszik jenni) hiszen tovább lendíti valamerre a témát. de az, hogy 'köpök, köpök', az nem értelmes hozzászólás. erről kívántam megemlékezni reakciómban. maggie meg szerintem pont nem az a kifejezetten szép arcú, bár angolok között lehet, hogy annak számít :-P

Ismeretlen_41918 2009.07.07. 12:25:37

igen, saul, nem az lenne a baj, hogy nincs igazam, vagy van (mert ízlésbeli kérdésben ilyen nemigen lehet), hanem az zavar, hogy konkrétan az én véleményemre, mondta, hogy fasság, egy olyan témában, amiben nincs is igazság. mintha azt írtam volna fent, hogy utálom a hagymás szart, ő meg azt mondta volna, hogy "hát van neked ízlelőbimbód? az a legnagyszerűbb étel a világon, te tök!" még mindig nem tom mire jó ez a kényszeres beírogatásvágy sokak részirűl...

toca 2009.07.07. 12:30:56

nade jah! mindenkinek más az izlése. a negatív kritikát, -ha van is- nem illik így odadörgölni sztem! most méltán lehetnék illetlen veled szemben füstfelfő :S

Duncan 2009.07.07. 12:40:40

Roba, Maggie nyilván mindennel együtt egy szeretetreméltó karakter, és valszeg ennek következtében látom az arcát is szebbnek, mint amilyen. De nem sértődök meg, ha valaki azt mondja, hogy gázosan néz ki. A beanyázás kapcsán meg vágom amit mondasz, de neked még nem volt olyan, hogy valakire mindenki azt mondta, hogy gecijó, te meg úgy gondoltad, hogy gecire nem, és amikor úgy hozta a sors, ki is nyilvánítottad, hogy mások véleményével ellentétben neked az a valaki gecire nem jó? Görög Zita pl. szerintem elképesztően torz fejű, és marhára anyázhatnékom támad, ha valahol hájpolják. És mivel az én véleményemet ugyanolyan validnak tartom, mint másokét, volt, hogy bekommenteltem, hogy szerintem meg kurvára nem nagy cucc ezért meg azért. Ha nem tennék meg az emberek, oktalanul alakulna ki valakikről az a kép, hogy mások mindenki szerint királyok, pedig sokak szerint nem. Vágod amit mondok.

igazságosztó 2009.07.07. 12:58:59

Ejnye,ejnye...! Mindenkinek más tetszik/hála/..ezért más a véleménye! Leírta,szerintem nincs próbléma ebből,ill.nem lehet!/nincs harag is ott van/ Bepukkadtál egyszerűen Zahar,nincs mese!Melegnek betudjuk... na de az,hogy miért kell rögtön az első szösszenetet leírni..?-ne már..! Órákig nem lehet finomítani,irodalmi barokk körmondatokkal,és metaforákkal megtűzdelni a véleményünket...!

kavicsq 2009.07.07. 13:27:19

Zahar, erre a bejegyzésedre én is reagáltam volna, csak az indulat túl erős volt ahhoz, hogy feszítsem a húrt. Értem, hogy miért írtad, de szerintem Duncan tök jól leírta a vélemény-ellenvélemény dolgot. Azért senki nem lehet fasz, mert nem ért egyet valakikkel és ezt kimondja! Emlékszel az Ember, aki ott sem volt film vitánkon? Én azt mondtam, hogy kurvajó, Te azt, hogy mocsok. Ezen ellovagoltunk egy órát, mert nyilván az ízlésünkről van szó, nem befolyásolja a másik. De attól még egyikőnk sem volt fasz, mert nem értett egyet a másikkal. Sőt, a véleménykülönbség téged való felidegesítése csodálkozást kelt bennem. Nem ez a jó? Nem ez a cél?

Ismeretlen_41918 2009.07.07. 13:28:02

...értem, hogy nem akarod finomítgatni, de mi a fasznak kell mindenáron leírni? Duncan, nem emlékszem, hogy csak azért beírtam volna, amit te fenn kifejtesz. nincs kizárva, hogy megtettem, de nálam ilyenkor az a rutin, hogy egyszerűen ikszelem a tabe-et, és mást kezdek el olvasni :)

igazságosztó 2009.07.07. 15:01:38

...biztos azért,hogy bediszkuljál vagy tele vagyunk frusztrációval és legalább itt enged meg nekünk lécci,lécci..!/ha nem ,marad a morgás joga/+a krumpileves ..én is csodálkozom a reagálásodon az írásaid alapján! -nem meg haragudni!!! ..azt azért csak nem szeretnéd,hogy abból álljon a kommentünk,hogy éljen Zahar ízlése,igazad van Zahar..stb!

felügyelő-füstfelhő 2009.07.07. 15:13:48

Kedves Zahar! Elnézésedet kérem, ha önérzeted peremterületeit megsértettem volna...DE először is sosem mondtam, hogy fassság amit írnál(valszínű, hogy nem olvasgatnám blogod visszatérőként), másodszor én kérek elnézést, hogy leírtam bármit is...csak egy mondatodba kerül és többé nem lendítem se előre, se hátra a témácskádat (csak kérni kell, s csendben maradok). Lehet én leírtam első spontán ráeszmélésem, ahogy szembejött ez az arc, de te rögtön felkaptad a vizet...ízlésemről nem győzködök senkit, ez nem egy szájbak**t kampány, és ha véleménynyilvánításom primitívségnek találtad...kérlek gondolkozz el azon, hogy ha én nem veszem győzködésnek, hogy arcomba tolod ezt a leányzót, akkor lehet neked sem kellene a szabad véleményem fikázni. Mert akkor ugyebár ugyanarra a szintre jutunk...és jelen esetben ezt mindketten sértésnek találnánk, hisz vállrándítva húztad fel a nózikád, s én is...

Ismeretlen_41918 2009.07.07. 16:47:42

"ha én nem veszem győzködésnek, hogy arcomba tolod ezt a leányzót" én toltam? hm... mondom, nem kötelező idejárni, véleményeket írni sem. ez a saját, privát szemétdombom, örülök, ha mások is kapirgálnak itt, még a vitákat is tudom szeretni, mert egy csomót szoktam tanulni belőlük, de a szimpla köpködésből, amivel ~másfél éve tele a net és semmit nem ad épülésemhez, azt szeretném elkerülni. elmondom konkrétan, érthetően: egy szót sem ugattam volna, ha a lópofájú mellé kaptam volna egy nevet, v. linket, hogy akkor szerinted ki lehet az, aki szép vagy akár még szebb, (ha még a post "nemtestű-de-szexi-széparcú" kategóriájához is passzolt volna, akkor meg különösen), mert így pontosan tudtam volna, hogy mennyire hasonlít, vagy nem hasonlít az ízlésünk, és akkor tudnám értékelni a szavaidat, esetleg láthattam volna bármit, ami kapcsolódik a témához, azaz ÉRDEKEL ENGEM. így számomra nem egy releváns vélemény, csak egy rakás felesleges fasság az a pár szó amit odaírtál. az elmúlt öt évben eddig két kommentet töröltem összesen, (a spameken kívül ofkoz) mindkettő vmi csevegés volt arról, hogy jaj, te hova megyünk hétvégén a gyerekkel, és mivel semmi közöm hozzá, ezért kidobtam a francba. tehát összefoglalva: ha hozzászólsz, akkor ne csak a semmiről fecsegj, mert az nem érdekel. ennyi az összes szabály itt, nem hiszem, hogy nehéz betartani és mindenkit szívesen látok itt aki ezt figyelembe veszi.

Ismeretlen_41918 2009.07.07. 17:07:26

jaj, kavó, meg igazságosztó újabb beírásait észre sem vettem, de nekik is szól a fenti hosszabb izé. tehát: nem a más vélemény a baj, különben a kommentezést sem engedném. ígérem, figyelni fogok a pontosabb fogalmazásra.

kolja 2009.07.07. 17:17:50

Én azt hiszem itt láttam őt először! :-) Linket meg nem adok,mert úgyis tudod :-D Egyébként én is az x-et nyomom a tabon típus vagyok.

Duncan 2009.07.07. 22:42:08

Roba, szerintem az van, hogy a véleményközlés és az értelmetlen fikázódás közti igen keskeny határt te itt az alapján húztad meg, hogy a vélemény egyezik-e a tiéddel, vagy nem. Ha a csávó azt írta volna, hogy "a csaj nekem is tetszik, a szemei gyönyörűen csillognak a bársonyos hajfürtök között", valszeg nem akadtál volna ki, nem utalgatnál arra, hogy "nem kötelező ide járni", pedig azzal sem mondott volna többlet információt, nem tett volna ide linket, semmit nem adott volna hozzá a topikhoz. Te viszont minden további nélkül megengedsz magadnak ennél összehasonlíthatatlanul durvább fikázásokat -- jóllehet nem a neten, hanem élő szóban -- úgy vélvén (hozzáteszem, JOGOSAN!), hogy az a te véleményed, és ha harsányan is, de kimondhatod. No offense, de visszaolvasva ezt a beszélgetést, szerintem egyszerűen besértődtél azon, hogy a srác egy teljesen legitim véleményt formálva lefikkantotta a kedvencedet, és te ezért elküldted a picsába. :-) Igazából ezt sem értem: "így számomra nem egy releváns vélemény, csak egy rakás felesleges fasság az a pár szó amit odaírtál" Bazeg ha elmész szavazni és odabaszol egy x-et valamelyik párt neve mellé, az is egy releváns (még jogilag is!) vélemény, nem beszélve arról, hogy az emberünk ezúttal még az arccsontra tett utalással bizarr módon még indokolt is. :-)

a kócós élet feügyelő füstfelhője 2009.07.07. 23:27:22

Nem igazán értem miért lettem "kirekesztve" én a kis felügyelő-füstfelhő a kis kócos életemmel...de nagyon örülök, hogy a haverjaid s unokatesód boldogan kommentelhetnek moderálás nélkül...de ha csak a barátaid véleményére vagy kíváncsi hívd át őket egy délutáni teára... Az emberünk, vagyis a csávó valójában leányzó, de köszönöm Duncan szavait... S mert egy elektronikai antizseni vagyok csak hotdogos blogomba felpakolt képet tudok belinkelni...de úgy éreztem vállalni akarom a face-t...s most tututuruturu (dobpergés) bal oldalt látható felügyelő füstfelhő alias kócosélet alias Viktória, és a jobb félen pedig Dr.greendoki alias páratartalom alias igazságosztó alias K. (a tapsvihart nem várom el:)) http://1.1.1.5/bmi/image.hotdog.hu/_data/members3/195/898195/images/PhotoFunia-a90295.jpg végül csendben elvonulok ahova küldtél kedves Zahar...megyek a pitsába..."ORÖVUÁÁÁÁR"

szkatagreendokipáratartalomigazságosztó 2009.07.08. 07:58:17

..én aludtam rá egyet hátha rosszul láttam,de sajnos nem! csak ennyi,hogy -bannggg! -hopppáááúú! -bakfitty! -sűűbarátaim! Ui.:ha vki a szép/etalon/ arcot a vörös szőnyeg álvilágából választja,hát......legyen!! Ha ha pecsenye piros popsidat is láthattuk,szerintem belefért volna ez a vélemény megfogalmazási stílus! Én is elbúcsúzom,hogy a jellemfejlődésed elé ne görgessek akadályokat...és csalódtam,vagy inkább meglepődtem bammeg!

Duncan 2009.07.08. 08:49:40

Hélo, nem jön be a link. :-(

Ismeretlen_41918 2009.07.08. 09:18:05

na, az ilyen jellegű beszólásokra nem vagyok pont kíváncsi: "ha vki a szép/etalon/ arcot a vörös szőnyeg álvilágából választja,hát......legyen" had irkáljak már a "naplómba" azt amit akarok. :morcos arckifejezést vág: Duncan tényleg nem azzal volt a bajom, hogy nem tetszik neki, akármennyire is úgy tűnhet. részemről egyebekben továbbra is a tegnapi hsz-im a mérvadók. nekem valamiért egyértelmű volt egyébként, hogy lány írta, valszeg ez is benne volt az első reakciómban. (tapsvihar meg azért nem jár, mert nem túl hm, etikus párhuzamosan többféle néven kommentelni ugyanoda, de ez megint más kérdéskör, nem megyek most bele), a link meg bejön, így: http://image.hotdog.hu/_data/members3/195/898195/images/PhotoFunia-a90295.jpg - mondjuk nem sok látszik :-P

Duncan 2009.07.08. 09:26:02

Nekem csak a nevekből volt gyanús, hogy lányok. Egyébként tényleg nem sok látszik a képekből. Így nem fogok ráhajtani az 5000 dollárra.

gusstein 2009.07.08. 09:38:14

Nőkkel nőkről vitatkozni, ezen bármilyen szinten besértődni, egyáltalán ilyen inget magadra venni....ez olyan feminim...., de jól áll :)Pengessünk, meg tójjuk a fetit!

Ismeretlen_41918 2009.07.08. 09:51:48

kösz gus :) az igazsághoz tartozik, hogy átgondoltam, ha az ellenkezőjét írja valószínűleg tényleg nem mondom, hogy nem érdekel a fassága, de ez semmin sem változtat :)

b 2010.04.10. 20:43:17

http://fuckyeahdexter.tumblr.com/post/507910384/dang-she-cleans-up-good
süti beállítások módosítása