Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

méhe

2009.07.29. 12:39 b0risz

tegnap reggel kocogás közben megcsípte alulról a jobb lábam "gyűrűs"ujját egy köcsög méhecske. valószínűleg ráléphettem. én mezítláb futok a finom, nedves füvön, mert az úgy jól esik nagyon. eleve rühellek cipőben lenni, nyáron meg tényleg csak ha nagyon muszáj, akkor húzok zokni/cipő kombót. ez a nyomorult ízeltlábú meg nem törődött azzal, hogy a kihalás szélére sodródott a faja, inkább belekamikazézte magát a lábamba.

finom volt, épp a második 400 méteres köröm kb 100. méterénél tarthattam, amikor megdöfött, de menetközben, szökdelve kihúztam a fullánkot, és vagányan lenyomtam az összesen 8 körös távot. délután strandolás közben a vízben egész jó volt, meg este is borogattam.

klikk to kép to zoom!

aztán ma reggelre basszus egy óóóriási hamburgerbuci lett a lábfejemből, de különösen a megcsípett ujjperc néz ki szánalmasan, hatalmas veres, feszülő lufiként. még orvoshoz is elmentem, én aki szinte soha, de szerencsére azt mondta, hogy kenegessem, meg egyem a kalciumot, és ha nem javul pénteken rámegy nagyágyúkkal.

de legalább megtudtam az orvosnál, hogy hasamnál mérve 92cm, és csak 91 kg vagyok, vérnyomásom rendben (126/82) pulzusom kicsit magas volt (89), de sztem a reggeli mellé bevitt 160/1,5 literes kiszerelésű vipera energiaital tehet róla :)

21 komment

Címkék: badi fit szamortalym

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr335241161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2009.07.29. 13:26:02

Nekem hasonló a lábujjam, ma mutatom meg a bőrgyógyásznak, mert hogy éltem a protekciómmal. Csak nekem még vízhólyag szerű valamik is vannak rajta... Amiért viszont írok, az az, hogy mi az istent ittál reggel? Illetve mi az a 160/1,5l?

Ismeretlen_41918 2009.07.29. 13:56:22

energiaital. cukorral és édesítőszerrel, so biztos egészséges, főleg mert másfél liter 160ft. :D de basszus 6,6 doboz hell, vagy jaguár, vagy hasonló csoda jön ki az árából.

kavicsq 2009.07.29. 14:20:19

Ez okoz függőséget? Mert hogy elég keményen rá vagy csúszva ezekre a magas C vitamin tartalmú, vasban és kálciumban bővelkedő, vérkeringés javító és immunrendszer erősítő csodákra...(van ebben valami, ami természetes a vízen kívül?)

czr 2009.07.29. 14:54:29

yo!!!grat a 91hez!!

Ismeretlen_41918 2009.07.29. 15:29:22

czr: kösz :) nekem is jól esett látni. kavó: nyilván valamennyire okoz függőséget, de asszem annyira nem vagyok parán rádzsalva, ha nem jutok hozzá, nincs semmi. mondjuk mindig hozzájutok :) reggelenként mindig iszom egyet, meg ha tudom hogy hajnalig fenn leszek, esetleg sportolok, akkor szoktam még egyet lecsapni. nem sokkal gázabb, mint a kávé egyébként, csak attól meg fáj a pocim és foschok tőle.

Ismeretlen_41918 2009.07.29. 15:43:07

jah, meg azért sem aggódok miattuk, mert mellette meg minimum napi egy citromot megiszom, meg a lehetőségeimhez képest e szaroktól eltekintve egészségesen táplálkozom. gabonafélék minimalizálva, cserébe irgalmatlan mennyiségű zöldség és gyümölcs csúszik le manapság már a hús ellenében is sokszor(!). jó levegőn vagyok, gyakorlatilag már szinte nem is drogozom, szóval bőven pozitívban áll a mérleg nyelve :) valami letalizátor meg csak kell a hétvégi pia mellé :)

Duncan 2009.07.29. 16:15:52

Roba. Hány centi vagy? Könnyebb vagy, mint én, öcsisajt. :-)

Ismeretlen_41918 2009.07.29. 17:34:36

182cm vagyok, angolszászul pont hat láb: http://href.hu/x/9ouq

gusstein 2009.07.29. 17:49:19

A biztonság kedvéért én fölvágnám, nem-e kanyaró.

Ismeretlen_41918 2009.07.29. 22:00:27

gondolkodtam én is, de mivel a háziorvosom sebész is, és nem az volt az első reakciója, hogy húúú vágjuk fel, nyilvánvaló lett számomra, hogy nem kell nyesni.

saul 2009.07.29. 23:12:22

vala amaz nímöt, ki midőn az vásárban csereberélt zőcség-portékáiban oly nagy öröme lelend, ezen eu-konform zőcségekbül eszkábált saláta-ételével elméne amaz kémiai-műhelybe hogy amott az tudós fők az ő saláta-ételit alapossan megfigyelhessék, azon tudós fők végezetül több mírgöt semmint hasznot-tevő élelmet mundanak neki élnie azon saláta-ételiben nekije. (nem beszélve arról, hogy kigidi kibaszott aszkorbinsavval antiokszidálnak gyakorlatilag minden ételt-italt)

kavicsq 2009.07.30. 09:48:58

Ez a zöldés-gyümölcs káros dolog engem bosszant. Nekem úgy tűnik, hogy ez az a tipikus baromság, ami pár évig él, aztán az ellenkezőjét mondják, a másik pedig, hogy a kks-i piacon vásárolt cuccok szerintem nem ugyanazok, mint a londoni tescos cuccok... Én, ha piacon vásárolok, akkor mindig a két répával ácsorgó nénikétől veszek. Menjen haza minél hamarabb, valószínű, hogy ő termesztette, inkább neki fizetek, mint egy minden piacon 20standdal rendelkező hiénának.

Ismeretlen_41918 2009.07.30. 10:25:59

saul, örülj az aszkorbinsavnak, mert amíg c-vitaminnal "rongálják" az ételeidet, addig semmi bajod nem lesz :) kavóval meg egyetértek. én is próbálom a nem a gyönyörűt, hanem az igazinak tűnőt választani, amikor meg pl sziklától kapok adományba, vagy anyám hoz a barátnőjétől (ilyeneket tolok zömében) akkor meg nincs miért aggódjak. illetve még azt tudom hozzátenni, hogy mivel pompásan érzem magam, legalábbis fizikailag jobban, mint életemben valaha, addig meg végképp nem fogok ezen parázni.

Ismeretlen_41918 2009.07.30. 17:57:45

másfelől meg itt van ez a cikk, http://index.hu/tudomany/2009/07/30/nem_egeszsegesebb_a_biokaja/ amiben azt elemezgetik 'brit tudósok', hogy a biokaja azért nem egészségesebb, mint ahogy mondják: "jelenleg semmiféle bizonyíték nem támasztja alá az organikusan előállított termékek táplálkozási hasznát a hagyományos módon termelt élelmekkel szemben" kurva nagy francok, mert a "bio"kaját vevők nem a tápérték pluszok miatt eszik sztem a "bio"t, hanem a sokkal kevesebb hozzáadott vegyi anyag, és mindenféle mérgek hiánya miatt. szóval könnyű kicsavarni tudományos alapon is a jóságot :/

saul 2009.07.31. 13:52:37

Én örülök az aszkorbinsavnak zahár, ellenpólusként írtam kavics vitaminkúrahiány-félelmére. Viszont egészen vicces, hogy egy időben nem lehetett aszkorbinsavat (finom kristályos por) kapni a gyógyszertárban recept nélkül, ellenben "ariavid sunset yellow" ételszínezékkel festett dobozolt c-vitamin pirulákat de. O.o Wtf.

Ismeretlen_41918 2009.08.01. 01:44:47

whh, nehéz ez a kizárólag írott szöveges kommunikáció

Duncan 2009.08.02. 14:24:36

Vicces egyébként ez a bio dolog is. A barnacukorról pl. kitalálták, hogy az "biobb", mint a sima fehércukor, noha egy korábban cukorgyártónál dolgozott ismerősömtől tudom, hogy a barnacukor nem más, mint az a fehér cukor, ami a gyártásból hátramaradt és nem tisztították meg a humusztól, meg szó szerint (!) a kosztól. Nem veszélyes, de kb. annyira bio dolog, hogy semennyire, csak rájöttek, hogy ezzel a dumával el lehet adni a gyártás utáni maradékot.

Ismeretlen_41918 2009.08.02. 14:53:05

jah, ezt a barnacukor dolgot nekem is említették, még anno amikor a harmonetben dolgoztam (2001), mint a hüjíthetőség legjobb példáját.

kolja 2009.08.02. 17:27:58

A barna cukor nem maradek, hanem a feher cukor gyartas egy korabbi allomasa. Egyebkent ugyanolyan karos, mint a feher.

Ismeretlen_41918 2009.08.03. 08:12:11

nah, még kicsit pufi ugyan a lábfejem, de kb 10 perc múlva indulok ki futni. legalább egy féltávot belerakok, hogy rohadjon meg! de remélem bírni fog egy egészet. a meleg miatt csak nyitott ablaknál tudok aludni, emiatt aztán a traktorok, meg a százzal a klapkán rallizó kamionok felébresztettek már hat körül, így a reggelin is túl vagyok bő órája. (sőt ma már a szombaton telepített windows 7-re is sikerült végre felpasszíroznom a nod32-t, sőt megvoltam már egy rendszer scan-nel is. már csak a tv-kártyát kellene megvarázsolnom, hogy ne csak hang jöjjön, hanem képet is lássak) mussz kimennem, mert a tetkó miatt csak a hét második felében fogok gyúrni és mihamarabb újra fel szeretném venni a riddimet. nem állhatok le, ha már végre (magamhoz képest) bepörögtem! :) a biztonság kedvéért azért azt a fát kikerülöm :)

Ismeretlen_41918 2009.08.03. 09:42:38

nah, ha nem is simán, de bírtam annyit, mint előtte. ez a futás dolog tényleg teljesen agyban dől el. mivel fizikailag nincs akadálya, meg már jó kis futós zenéket is összeraktam, jövő héttől 4000 méteres lesz a reggeli adag :) és asszem holnaptól a kelést is korábbra hozom, mert jobb a hűsben tolni, mint a rohadó melegben. ...és már gondolkodom egy esti meneten is. kezdek fosni magamtól. O.o
süti beállítások módosítása