Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

nyavalyákok

2010.12.14. 13:19 b0risz

az van gyerekek, hogy az ember az idő előrehaladtával kénytelen belátni, hogy már nem az az elpusztíthatatlan terminátor, mint amilyen fele annyi idősen volt. 33 évesen már van egy pár gyenge pontom nekem is, amit nem tudok figyelmen kívül hagyni, pedig jobb lenne:

- reggelente derékfájás. részben ágyfüggő is, de az utóbbi két-három évben olyan rendszeresen jön elő, hogy nem tudom mással magyarázni, csak az öregedéssel :)
- melegfrontérzékenység irtózatos fejfájásokkal, és levertséggel (ez az idei év hozománya, nagyon nem örülök neki)
- kajára odafigyelés szigorú betartása. mert már egyszerűen nem bírok mindent következmények nélkül megenni. pl tejtermékek közül csak a túró, amit minden következmény nélkül ehetek, a sajt csak fingat, a többi gyakorlatilag szóba sem jöhet, mert fáj, ha ha beviszem a szervezetbe. fagyi nagyon ritkán, puding, joghurt gyakorlatilag soha. emiatt persze a sütikkel is óvatosan kell bánnom, mert én pont a krémeseket szeretem, de azokban meg sok a vaj, meg a tejszínhab.aztán figyelnem kell, hogy hagymát csak estefelé egyek, mert nem csak szelet hoz, sokat, de fájni is tud nagyon a gyomrom tőle. ott van még a káposzta is, amit csak savanyítva tudok fogyasztani, meg még pár dolog, de azok nélkül szerencsére jobban megvagyok.
- szeszelés kevésbé bírása. igen, sajnos eljött ez is. ugyanazon mennyiség sokkal hamarabb üt ki, és sokkal keményebb másnapjaim vannak. mondjuk már tudom kezelni: bőségesen aludd ki magad, majd igyál sokat, vegyél be egy algoflex fortét, igyál, egyél, igyál, szard ki magad, igyál, verd ki, vagy szexelj (mindegy, csak ürüljön ki MINDEN a szervezetedből, ami az ivás idején még benned volt), igyál, tusolj le, igyál, sétálj, vagy végezz bármilyen kültéri mozgást, és végül: igyál sokat.

most ennyi jutott eszembe, de tartok tőle van/lesz még folytatása a listának.

6 komment

Címkék: meghitt

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr695241367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2010.12.14. 13:59:06

Az nekem is egy új kúrám, hogy másnaposan, amint képes vagyok rá, irány a szabad. Az egyik leghatásosabb dolog a fürdés után, bár ez szerintem csak pszichés. Általában füst szagú vagyok másnaposan és érzem a bőrömön. Amíg ezt érzem, addig rosszul vagyok. A kaja parák ismeretlenek szerencsére, de tarts néha tisztító kúrákat, hogy a beleid rendbe jöjjenek. Kevés fűszer, sok zöldség (még ha fingasz is), joghurtok (natúr a legjobb), rostos dolgok (gabonapehely) és sosem zabálni ezeket, hanem napi 5-6 alkalommal enni belőle. Jahh és ami neked még fontos: szénsav mentes italok, a legjobb a csapvíz. Egy hét után sokkal jobb lesz az emésztésed!

Ismeretlen_41918 2010.12.14. 14:34:07

én tavalyelőtt jöttem rá, hogy másnapra jó a szabadban levés: véletlenül lebicikliztem 35 km-t (bővebben itt: http://zahar.freeblog.hu/archives/2008/11/15/az_utolso_jo_ido/ ) tusolás sztem több, mint pszichés, pont kákónak fejtegettem vasárnap, hogy sztem bőrön keresztül rehidratál, és az jó :) amióta lefogytam nincs baj az emésztésemmel, csak sajnos laktóz intoleranciám van, szóval a hajdanán kedvenc kajám a joghurt sajnos örökre kiíródott az étrendemből. a szénsavast tudom, hogy hanyagolnom kellene, de imáááádom, meg így, hogy nincs bajom nem is vagyok túlmotivált ebben a kérdésben. különben tél végére komolyan tervezek valami léböjt kúrát, csak félek tőle, mert lelkileg nagyon megvisel ha nem vihetek be szilárd ételt két-három óránként a pocimba.

noc 2010.12.15. 09:24:02

a derékfájás abszolút kezelhető úszással, meg nem árt ha kripraktőr, vagy hogy hívják magukat (zsolti kőrösön, akiknél konditerem volt, veletek szemben)helyre rakja egyszer az izületeket

orsy05 2010.12.15. 10:42:05

noc: csontkovács :) amúgy csontkovács tényleg kötelező, meg egy jó ágy(-matrac) is... a másnaposság nekem is komoly nyűg, már odáig fajult a dolog, hogy szervezett italozáson vehetek csak részt, hogy másnapra mindent letudjak mondani :p

Ismeretlen_41918 2010.12.15. 11:38:19

kiropraktor

noc 2010.12.15. 11:51:45

tudom,tudom hogy csontkovács, csak sose mond egy kiropraktornek, hogy csontkovács, mert nagyon-nagyon csúnyán fog nézni rád, velem ezt megtette zsolti :))
süti beállítások módosítása