Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

diéta 2014 - 1. nap

2014.02.04. 22:43 b0risz

a reggelimet készen kaptam, barnus jófejként megfőzte még tegnap, amikor elmentem a kezdőpakkért. az első kajálás szar volt. nem kétségbeejtően, de azért annyira igen, hogy úgy érezzem ez alapján már pontosan tudom, hogy egy életen át ezt enni szántóvető parasztként, a hétszázas években, a hortobágyon, az bizony borzasztóan unalmas lehetett.
meglepődtem, de (ma még?) nem hiányzott a húsevés. furamód a tiszta víz sem esett rosszul, lement belőle ~19 deci. viszont a koffein elhagyása elképesztő fejfájással jár. iszonyatos. ne szokjatok rá, vagy ha már igen, akkor se. azt írja az interweb, hogy 3-5 napig tart az elvonás, erős balszerencsével 9 napig húzódhat.
a fejfájás és az általános önsajnálat következtében persze még nem kezdtem el tornázni. holnap délután jóga, de csütörtöktől el KELL kezdjem az "edzéstervet",
holnap avokádót fogok vacsorázni, a bakonyi betyárok olyat biztos nem ettek.

2014.02.04. - 1. nap

reggeli: főtt köles, első találkozás ezzel a semmilyen ízű kásával, szerencsére kiss-molnár zsu adott hozzá egy fél marék vegyes magot, ilyen szotymixet, azzal el lehetett nyamnyogni. matét is tartalmazó joshi barat(!) herbateával kísértem le.
ebéd: zöldségleves (káposztás), fél adag párolt répa és zöldbab és fél adag sült krumpli. hát ez utóbbi nem lesz többet, most becsúszott, meg is bántam, bocs. a zöldség(!)levesben megdöbbenésemre húsdarabkák (!) voltak, ezeket összefacsaradó szívvel asztaltársaságom tányérjába lapátoltam, ellenállva a feltámadó kísértésnek,.
uzsonna: egy narancs, és még egy a reggeli teából.
vacsora: kőrözött, lidl extrudált kenyér (ilyen wasa szerű), vegyes saláta levél (rukkola, spenót, stb)
esti nass: másfél répa, és egy alma

Szólj hozzá!

Címkék: badi fit dieta 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr155799297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása