Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

kurvujjá'!

2007.12.11. 20:39 b0risz

az előbb hallottam, hogy egy kurva kiváltotta a vállalkozóit, mert legálisan akart dolgozni, adózni, meg minden,- mondjuk nem is értem, mindegy. ezután kiállt strichelni. szexért fizető ügyfeleket felcsípni csak "türelmi negyed"-ben lehet (mekkora egy képmutató köcsög kifejezés má'), az meg szám szerint 0 van itthon, ezért kénytelen volt a többi csaj között nyomulni, valahol a szabálysértés és bűncselekmény-elkövetés közé pozicionálva tevékénységét, viszont onnan meg munka közben pont őt vették ki a rendőrök, és bekasztlizták. csóró ribanc, most be van parázva, hogy lassan az apeh is a nyakán lesz, mer ugye a járulékait, stb sem tudta előteremteni, mert sigiri sitten volt.

egy darab kérdésem van: ha egy kurva válthat ki vállalkozóit, ha az önkormányzat és a törvényhozók (azaz gyakorlatilag a társadalom) szerint is lehet kurválkodni a kijelölt helyeken, ám ha ilyenek a lakosság érthető ellenállása miatt (ám a törvények szigorú -LOL- előírásai ellenére!) nem jelölődnek ki, akkor mi a redves lucskos faszért nem lépünk ki abból a nyomorult nemtommilyen nemzetközi egyezményből, azaz -és már itt is a kérdés- miért nem intézményesítjük újra a kuplerájokat?

komolyan nem vágom, hogy kinek lenne rossz egy egészség- és bűnügyileg, adózási, meg általában mindenféle szempontból jobb, és ellenőrizhető kupirendszer...

26 komment

Címkék: politik szexual ezt a szart

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr425240883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2007.12.12. 09:06:59

Beszéld meg egy feministával a problémáidat, oszt majd megtudod, hogy mit is csinálsz a nőkkel és mibe kényszeríted bele a fiatal fruskákat az álló faszoddal!

saul 2007.12.12. 09:38:21

meggyőződésem hogy nem csak borotvált fejű "válalkozók" által veréssel kurválkodásra kényszerített kurvák léteznek, hanem olyanok is, akik jól felfogott, vagy vélt érdekeiket felismertve egyszerűen könnyű pénzszerzést szem előtt tartva választják ezt a hivatást. =) Szerintem a XXXI. században igazán lehetnének már kevésbé ortodoxok a magyarok ezen a téren. Egyébként ez az egész csak időhúzás. Mint mikor azt igéred, hogy persze megcsinálom a porszívózást, aztán baszol rá, és amikor az illető elkezd porszívózni, monondod, hogy: hé,megcsináltam volna! A magyarok esetében semmin sem csodálkozom, mióta jogsértő módon bevezették a köcsög regisztrációs adót, és annak ellenére is makacsul tartják magukat hozzá, hogy egyszerűen eu jog ellenes, mert egy az egyben védővám. Magyarok monnyonle. Oszoljon fel a szláv tengerben. Asszem ezt már mondtam. Mindegy. A nevem ezentúl Petr Balavics.

Ismeretlen_41918 2007.12.12. 09:45:56

kavó, ne is mond, a tűsarok c. csodás alulbaszott (baszatlan) "nők" által "írt" férfigyűlölő média-izén már sikerült párszor felhúznom magam. szerintem a kényszeríkurválkodás is kénytelen lenne így visszábbszorulni Petr Balavics megaLOL

gusstein 2007.12.12. 11:16:06

Én se értem miért ne lehetne, legalább akkor hazánkban dolgozhatna Mano Bandija, meg Kincses tanárnő lánya is, ehelyett kénytelenek a hochwaldi gecit nyelni...

Ismeretlen_41918 2007.12.12. 11:22:50

kincses tanárnő lánya, ne kúrj! egyébként szeki, aki köztudottan, hm, szigorú ítéletű, helyszíni tapasztalataira támaszkodva határozottan állította, hogy bandi tényleg csak táncol. legalábbis ő semmi nyomát nem találta az ellenkezőjének bizonyítására, pedig ugye, azt mind elismerjük, hogy ha valaki, akkor ő kiszúrta volna, ha úgy van.

kobak 2007.12.12. 12:33:07

Mi is a kurvulás?! A test áruba bocsátása ugyi. Dehát basszus én is árulom a testem kapacitásait a munkahelyemnek, nem beszélve egy francia légiósról pölö. A munka úgy kollektíve monnyon le, mer bűn!

Ismeretlen_41918 2007.12.12. 12:44:48

blabla. filozófikus értelemben megállhatja a helyét a fenti definíciód, de tényszerűen a kurvulás a pénzért szexet adást jelenti, azaz jellemzően különböző testnyílások bocsájtatnak árúba.

Ismeretlen_41918 2007.12.12. 12:46:44

ja, és makszimálisan osztom azt a sztálinista ideológia szellemében fogant számomra gyermekkoromban töriórán átadott tételt, miszerint "az embert a munka emelte ki az állatvilágból". sokáig LOL-logtam ezen, de aztán beláttam, hogy teljes mértékben helytálló, és igaz szavak ezek.

gusstein 2007.12.12. 14:25:03

Bizony-bizony, tegnap kaptam az infót én is, hogy Évi is a "karriert" választotta, bár szerintem sose állt tőle messze, mármint a habitusából kiindulva, de ez van. Eric Cartmen is volt így, amikor valami vietnámi szellem megszállta és csak azt bírta kérdezni, hogy szopi-szopi öddolá kotona?

kavicsq 2007.12.12. 14:27:54

Arról a csajról beszéltek, akit kobak Parishiltonnak hív és ott volt tavaly a szülinapi bebaszáson vadkerten? Az viszont kőkemény. Szekitől az infók vagy tényleg így van?

Ismeretlen_41918 2007.12.12. 15:29:59

ne basszmá, ő a kincsesné lánya?

kavicsq 2007.12.12. 16:07:05

Én is kérdezem. Gusstein, azonnal infokat akarunk!!! Honnan veszed ráadásul?

szikla 2007.12.12. 17:48:30

Igen-igen,ő k.éva..a csodaszép pofijával.Ugyanazt csinálja mint eddig,csak most pénzért.(?)Ja,és ha ajándékért,vacsoráért fekszik valaki,az nem prosti?Inkább ribankós?

olgi 2007.12.12. 21:18:40

Szerintem felesleges bizonyos személyek foglalkozásán való fennakadásotok. Szerintem vagy minden nő kurva, vagy senki mert nem kéne különbséget tenni pénz vagy bármilyen más nemű "juttatás" között. A szexualitás mozgat mindent és mindenki kiveszi belőle a részét csak az eszközeik mások. Ti valójában az eszköz opción ill. annak mértékén akadtatok ki. :)

kavicsq 2007.12.12. 21:31:45

Itt az a probléma, hogy nem túl nagy az az összeg, amiért ezt megteszi. Azt hiszem, ha valakit lekurváznak, akkor igazából ezt vetik a szemére.

Petr Balavič 2007.12.13. 09:42:13

Eh. Szerintem azt nevezzük kurvának, aki hivatásszerűen él a testéből, és szabadon megvásárolhatóvá teszi azt. Aki mondjuk összeházasodik egy kilencvenhét éves milliomossal nyilvánvalóan megélhetési célzattal, az technikailag végülis nem az. Egyébként nem értek egyet azzal, hogy nem túl nagy az összeg amiért a kurvák árulják magukat. Nyilván itt is léteznek árfolyamok, továbbá a vásárlóerő szabja meg a díjazást részben. Én is tetoválhatnék 150e/óráért,de valszeg nem szakadnék bele a munkába.

Ismeretlen_41918 2007.12.13. 09:50:54

jaj, nekem a kuválkodással semmi bajom, ha az önkéntes (értsd: a kurva is akarja, nem elrabolták pl, és kényszerítik). szerintem inkább tiszteletre méltó, hogy valaki munkaként hajlandó tapsra átadni a testét vvalaki más kénye-kedvére. csak azt nem értem, ha már legális, akkor miért nem lehet normálisan, egy direkt erre létesített intézményben végezni a 'tevékenységet', mint minden mást...

gusstein 2007.12.13. 10:37:31

Azokat a kurvákat csak azért kell elrabolni és kényesztetni, hogy ők is élvezzék...

Ismeretlen_41918 2007.12.13. 11:33:39

gusstein betaláltál: kevés dolog van amin nem tok röhögni, ez az egyik... de attól ééértem én a viccet, maximum nem röhögök rajta. (bocs, kitöröltem véletlenül az uccsó kommented)

Ismeretlen_41918 2007.12.13. 11:48:28

egyébként meg azt kihagytam még a semmi bajom kezdetű kommentemből, hogy nyilvánvalóan a kapcsoaltban élő nők utálata miatt alakult ki csórikáimról a jelenleg élő erősen negatív kép.

kavicsq 2007.12.13. 12:39:57

Nana, azért ne magasztaljuk már a kurvákat. Nem csak róluk alakult ki negatív kép. Minden emberről, aki olyan munkát végez ami nem túl megbecsülendő. Jegyellenőr, parkolóőr, kaller, utcaseprő, stb. A kurvát sem a személyisége miatt utálják, vagy nézik le, hanem a melója miatt. Nem képes másra csak pénzért szopni bárkit és tényleg bárkit. Bocs má, ha nem veszem teljes mértékű emberszámba. Mellesleg ezt is elfogadja a fizetésésrt. Nem hiszem, hogy sok udvarlást, bókot, figyelmességet kap amikor seggbe kúrják. Ezt is a pénzért vállalja. Tehát a munkája mellé ezt is elvállalta, ez viszont szánalmas.

Ismeretlen_41918 2007.12.13. 13:52:31

hát kavó elég para az a gondolatod, hogy valakit a munkája miatt nem veszel emberszámba! gondold végig, ha te nem egy viszonylag jómódú városban nősz fel, hanem mondjuk borsodban orsóséknál lettél volna huszonhatodik, születésétől fogva nagypapi által minden nap megbaszott kisfiú, igen nagyon valószínű, hogy te sem tudnál mit csinálni, csak utcát söpörni, vagy pénzért szopni. jó, oké az ellenőröket én is zarajnak tartom általában, de baszki pont azért tudom becsülni aki mittomén kukás, vagy takarító, stb, mert olyan melót csinál szaré' hugyé' amit egyikünk sem tenne meg sokkal többért sem, viszont nélkülük mind nagyon nagy szarban lennénk. arról nem is beszélve, hogy sokan egyébként ingyen sem hajlandóak szopni, senkit se, hehe.

kavicsq 2007.12.13. 14:34:20

Várjunk-várjunk. Zahar, az utcaseprők a társadalmunk megbecsült tagjai? A mai világban elismert munka a fizikai? Megfizetik, megbecsülik, értékelik? Szóval az amit írtam az tény, nem pedig a hozzáállásom. Ha a kérdés a véleményem lenne, akkor azt mondanám, hogy leszarom a kurvákat, soha semmi közöm nem volt még hozzájuk...

Ismeretlen_41918 2007.12.13. 15:39:13

"Bocs má, ha nem veszem teljes mértékű emberszámba." idézet tőled, kettővel feljebbről egyébként meg a társadalom belőlünk áll...

kavicsq 2007.12.14. 09:26:57

A kurvákat nem is :) Szerintem tök bénák. Persze pont ezért támogatom, hogy ne az utcán dolgozzanak. Irakban egymást ölik, de akkor sem teszem magamévá a gyilkolást, háborút, fegyevereket....Az nem én vagyok...

Ismeretlen_41918 2007.12.14. 11:34:43

?
süti beállítások módosítása