Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

star wars epizode IV

2009.07.17. 00:16 b0risz

az előbb megnéztem a sw széria első filmjét, most lett vége, és gondoltam még frissiben leírom amit gondolok róla. most láttam életemben kb harmadszor, gimis koromban egyszer, meg még akkoriban darabokban talán még egyszer belefutottam, szóval nekem kimaradt a kölyökkori naaagy sw-láz. 

tudom, egy darab szart nem ér az életem és buzi vagyok, de sztem az új részek bármelyike jobb ennél, (még a nyálas II. is) akármennyit is csesztették azokat. nem a cgi miatt, mert nagyon jól néz ki ez a film is, hangulatában, a világ kidolgozottságában, "élethűségben" tényleg kurva nagy, és a 30+ évvel ezelőtti közönség nyilván lefosta tőle a bokáját. mondjuk néhol én is, hogy már akkor raktak bele nyilvánvalóan számítógéppel készült részeket, pl sztem ez és ez is ilyen grafika, meg pl a nagy dögöket, amiken ülnek, vagy csak úgy ott vannak, azokat se vágom, hogy tudták ilyen faszán akkoriban odatenni.

de.
a sztori, meg a papírmasé karakterek, baszki az fájt. leia figurája egyszerűen botrányosan semmilyen, kipusztítják az egész bolygóját, családostul, mindenestül, és még csak egy pillanatra sem fut át egy felhő a homlokán, nemhogy kiborulna. (alighanem ezt kompenzálandó volt halálra tolva amidala az új részekben, azon túl persze, hogy kulcsszereplő is volt) mégis, az első 70 percben, amíg ki nem kötnek a halálcsillagon odáig remekül szórakoztam, még az ott játszódó jelenetek nagy része is bejövős volt, de aztán úgy a 100. perc környékétől, a nagy heroikus támadás alatt meg már néha kifejezetten unatkoztam. nem is volt sehogy felvezetve, egyszer csak luke menő lázadó volt, aki pacsizik a bajszos pilóta spanjával, biggs-szel, aki azt mondja neki, hogy: "olyan lesz, mint régen. győzni fogunk." wtf?! ezen leginkább azért borultam, mert eddig annyit tudtunk luke-ról, hogy egy hebehurgya redneck, aki mellesleg tehetséges pilóta. innen aztán összezavarodtam és a maradék majd húsz percben meg yodát vártam.

de aztán rájöttem, hogy ő a következő részben lesz, szóval a birodalom visszavág elé bizakodva nézek, mert abban legalább vannak helyszínek meg darkság, meg cselekmény is emlékeim szerint, bár azt is kb 15 éve láttam utoljára (a jedi visszatér meg kifejezzetten nem tetszett, pedig valamiért azt már többször is megnéztem életem során)

13 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr645241149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b 2009.07.17. 09:44:50

a 4-5-6 már inkább a gyerek vagyis a lehető legszélesebb nézőseregnek készült, (ezért volt sok robot is - sok halál - nem fáj senkinek) lásd ezt a buzi új szokást, hogy minden fasza filmet pg13-ban nyomnak a mozikban... kurvaannyukat.... egy TDK, egy T4 pg13?? az év vicce. bezeg anno cameron odabaszott az asztalra és nem engedett az r besorolásból. nembaj, lesz mindből dir.cut.

Ismeretlen_41918 2009.07.17. 09:46:58

mármint az 1-2-3-ra gondolsz, ugye? :)

b 2009.07.17. 09:48:54

jaaaa, hogy az első-első filmet nézted, akkor bocsi:) iszom még egy kávét.... de a pg13 láz akkor is dühítő!! a zsidók tehetnek erről is! zsolivúd... :D

Ismeretlen_41918 2009.07.17. 09:52:18

izé, te mit olvastál, ha az új részekre gondoltál a fentiek alapján? :D

b 2009.07.17. 09:57:02

hagyjuk, még összeomlik a létfenntartó rendszerem is, elég az agyamat restartolni így kora reggel... :)

saul 2009.07.17. 15:46:32

Nekem lejött hogy a földi bemutatása szerinti legkorábbi filmről beszélsz. Vicces, mert nekem etalon volt, a komplett gyermekkoromat meghatározta (az utóbbi időszakban a gyűrűk ura lehajrázta mint film, különösen az episode 1 óta), mégis mókás volt olvasni, hogy látja vki aki nem volt fanatik. Találó. :) A nagysága bizonyosan az "akkor és ott" faktornak tudható be, de ismerjük el, a legtöbb nagy dolog nagysága is. :)

Ismeretlen_41918 2009.07.18. 20:20:35

ma megnéztem a V, VI-ot is, és sokkal jobbak, mint a IV. ebből a hármasból sztem a középső a legerősebb. mondjuk ez a felújított verzió, ami nekem meg van, és rohadjak meg, de a legvégén, mintha az anakint játszó színész lenne már berakva yoda, meg obi-wan mellé.

szikla 2009.07.19. 00:20:40

nem kell megrohadnod,ő van berakva yodáék mellé.Nekem is csak azután tunt fel,hogy ugyangy végigtoltam egymás után.. Haha!csak vicc volt!tudtam,hogy elkéred,és én szerkesztettem bele a csávót...muhaha

Ismeretlen_41918 2009.07.19. 10:45:43

csak azért fura, mert ezek a felújított verzsönök '97-esek, a baljós árnyak meg '99-es

noc 2009.07.20. 19:44:20

a biggs nevű figura luke spanja még az anyagbolygóról (tatuin?) és arra utal, hogy gyerekkorukban együtt vadásztak patkányokra meg volt valami verseny is, legalábbis a könyvformátumban asszem valami ilyesmit olvastam, ott többet szerepel a biggs

Ismeretlen_41918 2009.07.20. 23:24:22

áhááá de ez még nem menti meg a filmet :) cserébe legalább a másik kettőben nem voltak ilyen zavaró izék

noc 2009.07.21. 14:58:13

elismerem h a zavaró dolgokkal kapcsolatban igazad van, de szerintem akkor sem szép dolog nyilvánosan bírálni a star warst :))

Ismeretlen_41918 2009.07.21. 20:10:29

noc, látszik, hogy katolikus vagy :D egyébként most végeztem a II. epizóddal és sokkal kevésbé nyálas, mint emlékeztem. inkább jobb :)
süti beállítások módosítása