Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

napi idézet 56. - a MÁV monnyonle!

2007.04.17. 15:20 b0risz

"Kormányaink eddig a népharagtól félve minden évben engedtek a nagy hatalmú óriásnak, de az igények ma már végletesen elszabadulni látszanak. Miközben folyamatosan pénzt vonnak ki az oktatásból, a honvédelemből és az egészségügyből, évente növelték a személyszállítás veszteségének kompenzációját. Az idei számok összeségében már átlépik a 100 milliárdos határt, miközben a vizitdíjjal és a kórházbezárásokkal a Molnár Lajos-féle reform mindössze 30 milliárd forint spórolására vállalkozott.(...) A felterjesztett anyagnak az a fejezete, amiből az derül ki, hogy akár 3500 kilométer hoszzú vonalat üzemeltetünk, akár 7000-ret, az 174-179 milliárd forintba kerül, minden közgazdászt kiborított.(..) Ha a holding létrejönne, külön cégben, átláthatóbban működne tovább az áruszállítás (Cargo), a személyszállítás (Start), a pálya és a gépészet. Ez azonban a belső ellenállás miatt jelen pillanatban elhalni látszik. (..) Egyetlen vasutassal sem lett kevesebb a 19 vonal bezárásával, viszont a síneket már lopják. Ebben a formában, ahogy a GKM tette, a vonalbezárásoknak semmi értelme nem volt, mert az államháztartásnak gyakorlatilag egy fillért sem spórolt meg, ellenben felidegesítette a fél országot."

index.hu - Megszűnhet az összes mellékvonal

az összes indok halott mára ami a vasút mellett szólna, hogy ti. olcsó, gyors, és kényelmes. baszki két embernek olcsóbb kocsival menni, mint vonattal és akkor még nem számoltam az összes államolgár nevében fejenként a közösből ráköltött évi bő 10.000 Ft (!) támogatással

meg milyen már' az, hogy a tulaj hiába akar valamit, az a belső ellenállás miatt meghiúsul? há' hol van ilyen a kapitalizmusban bazzeg???
szívem szerint az egész kibaszott mávot, ahogy van megszűntetném, hagynék a pályakezelésre valami céget, oszt ha valakit érdekel, csinálja maszekba, ha arra sincs érdeklődő, adják el a telkeket, vigyék a méhbe a síneket, és felejtsük el végre ezt a szánalmas fost.

könyörgöm.

 

5 komment

Címkék: napi idezet hetful ezt a szart

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr905240740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saul 2007.04.17. 15:46:22

nyilván a teherszállítás olcsóbb vasúton, ami cserébe nincs is. marhavagon minőségű fülkékbe embereket ültetni pénzért enyhénszólva vérlázító.

Ismeretlen_66225 2007.04.17. 15:47:50

Megéltünk már egy két reformot, mind így zajlott. Miért vagy kiakadva? Amúgy ja.

Ismeretlen_41918 2007.04.17. 15:50:25

ööö ez mi volt kavó? nem a reformon vagyok (az nincs is itt) hanem a kibaszott MÁV-on, natúron...

Ismeretlen_66225 2007.04.18. 09:09:14

Hát azon, hogy az állam akar valamit (mint tulaj), de ellenállásba ütközik. "az, hogy a tulaj hiába akar valamit, az a belső ellenállás miatt meghiúsul?"

Ismeretlen_41918 2007.04.18. 09:56:34

ja, ja. az a legundorítóbb része bazze. há' hol a kalida, meg a pellengér, meg a kiátkozás, meg a víz&kenyér?
süti beállítások módosítása