"Kormányaink eddig a népharagtól félve minden évben engedtek a nagy hatalmú óriásnak, de az igények ma már végletesen elszabadulni látszanak. Miközben folyamatosan pénzt vonnak ki az oktatásból, a honvédelemből és az egészségügyből, évente növelték a személyszállítás veszteségének kompenzációját. Az idei számok összeségében már átlépik a 100 milliárdos határt, miközben a vizitdíjjal és a kórházbezárásokkal a Molnár Lajos-féle reform mindössze 30 milliárd forint spórolására vállalkozott.(...) A felterjesztett anyagnak az a fejezete, amiből az derül ki, hogy akár 3500 kilométer hoszzú vonalat üzemeltetünk, akár 7000-ret, az 174-179 milliárd forintba kerül, minden közgazdászt kiborított.(..) Ha a holding létrejönne, külön cégben, átláthatóbban működne tovább az áruszállítás (Cargo), a személyszállítás (Start), a pálya és a gépészet. Ez azonban a belső ellenállás miatt jelen pillanatban elhalni látszik. (..) Egyetlen vasutassal sem lett kevesebb a 19 vonal bezárásával, viszont a síneket már lopják. Ebben a formában, ahogy a GKM tette, a vonalbezárásoknak semmi értelme nem volt, mert az államháztartásnak gyakorlatilag egy fillért sem spórolt meg, ellenben felidegesítette a fél országot."
index.hu - Megszűnhet az összes mellékvonal
az összes indok halott mára ami a vasút mellett szólna, hogy ti. olcsó, gyors, és kényelmes. baszki két embernek olcsóbb kocsival menni, mint vonattal és akkor még nem számoltam az összes államolgár nevében fejenként a közösből ráköltött évi bő 10.000 Ft (!) támogatással
meg milyen már' az, hogy a tulaj hiába akar valamit, az a belső ellenállás miatt meghiúsul? há' hol van ilyen a kapitalizmusban bazzeg???
szívem szerint az egész kibaszott mávot, ahogy van megszűntetném, hagynék a pályakezelésre valami céget, oszt ha valakit érdekel, csinálja maszekba, ha arra sincs érdeklődő, adják el a telkeket, vigyék a méhbe a síneket, és felejtsük el végre ezt a szánalmas fost.
könyörgöm.