Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

a pokol jő én aszondom

2007.05.23. 13:11 b0risz

elkezdődött.
abban biztos vagyok, hogy nem ma indult be a folyamat, lehet már néhány napja, talán egy-két hete is, de nálam ma lépett át azon a határon, ami után egyszerűen fájdalmasnak érzem az egészet. biztos valahol mélyen belénk van kódolva a szenvedés utáni vágy, valami őskorból hozott primitív, és épp ezért über mély gyökerű mazochizmus, hogy ezt évről-évre egyáltalán hagyjuk kitörni.
konzervatív muszlim sorstársaink bezzeg tudják mi az egyetlen megoldás*. mondjuk én attól sírva fakadnék biztos.
inkább törjön ki a nyakam, gúvadjon a szemem, izzadjon a tarkóm, de minden évben megéneklem, hogy imádom a nyarat: lengjen a könnyű nyári szoknya, ringjon a csípő, lobogjanak azok a nagy, magyar csöcsök!
isten hozott könnyű nyári női viselet - és jöjjön veled a pokol...

 

*= akinek nincs hvg.hu acca, annak bemásoltam a 9. kommentbe 

14 komment

Címkék: szamortalym

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr905240769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66225 2007.05.23. 14:13:38

Most, hogy bringával járom a várost, új dimenziókat fedezek fel. Elég sok a trikót viselő bringás csaj.

Ismeretlen_41918 2007.05.23. 15:47:06

amint azt már soxor elmondtam: ha én leszek a király a második intézkedésem a nyilvános helyen dohányzás halálbüntetés terhe mellett való betiltása után az lesz, hogy a kerékpárra ülő nők aszámára kötelezően előírom a trikó viselését. hey! és jó a bringázás? nagyon nyomnám ám én is, de hol a picsába tároljam a ktm-et? he?

Kobak 2007.05.23. 16:15:05

Meg fogtok lepődi... MUHAHAHAHAA

kavicsq 2007.05.23. 21:16:36

Ma mentem először munkába is azzal. Majd kimentem kőbányára, utána meg haza. Most meg sört akarok inni :) Jó a bringázás. Durván kell figyelni, de olyan lehet, mint kocsit vezetni. A rutin nem az irányításhoz kell, hanem a különböző helyzetek jó megoldásához. KTM-ek nagyon jók ám. Úgyis költözködni akartok, tehát legyen ez is egy szempont a lakásnézésben!! Komolyan, mert bánni fogod. Kobak. Mi a meglepetés? Trikós, bringás csajok? :)

Saul 2007.05.23. 23:30:52

Bassusz, ha rövidebb lett volna a késleltetés a szövegben, nyilván végig is olvasom, de sajnos egy rossz emlékű lezliel laurenc könyv óta még gyerekkoromból, képtelen vagyok. :| :)

Ismeretlen_41918 2007.05.24. 09:36:55

Saul: pedig patikamérlegen súlyozgattam, hogy rövid-e vagy hosszú :)) kavó: ja, szempont is, meg egyre inkább fontossá válik a aköltözés, mer' kezdünk ott megkattani - pedig jó a lakás, csak oly parány... a bringám meg gyors, csak vékony abroncsú, nem tom az hátrány-e. esetleg este egy fröccs közben a margit-szigeten megnézném a mongúzt, he! kobak bazzeg meg is lepődtem:)

Ismeretlen_66225 2007.05.24. 10:16:34

Az este jó nekem. Bringával vagyok és bemutatlak neki szívesen. Nekem is vékony abroncsú. Kell venni két erős felnit és minden oké. CSerébe sokkal könnyebb tekerni a vékony abroncsot. A padkára kell vigyázni csak. A kerékpár utak, bármennyire is meglepő, nem úgy keresztezik az utakat, hogy fél méteres szintkülömbséggel. Frankón ki van egyenlítve és elég sok van ám Bp-en!! Persze nagy kerülővel, de mindenhova el lehet jutni. Szombaton otthonról az Örsig mentünk és ebből 15%-nyi részen nem bringaúton. Természetesen a belvárosban nincs.

Ismeretlen_41918 2007.05.24. 10:20:31

jó hírek :) akkor már csak egy nagyobb pecó kell :)

Ismeretlen_41918 2007.05.24. 12:15:11

itt a hvg cikk, amire fentebb hivatkozom: Hosszú évek óta nem volt ennyire szigorú az iráni erkölcsrendészet szokásos tavaszi ruharazziája, mint az idén - közölte egy emigráns iráni szervezet. Akár az is ott lehet a nők megrendszabályozásának hátterében, hogy női aktivisták egymillió aláírást igyekeznek összegyűjteni jogaik védelmében, az elavult válási és eltartási jogszabályok ellen, beleértve még azt a követelést is, hogy számolják fel a többnejűséget. Az aláírásgyűjtők közül több nőt hosszabb-rövidebb időre letartóztattak. Az erkölcsrendőrség, benne sok nő, pedig az utcán regulázza meg azokat a nőket, akiknek kilátszik a hajuk a fejkendő alól. Akinek nem hozható rendbe az erkölcstelen öltözete - túl szűk kabát, túl világos kelme -, az az őrszobán várhatja meg, amíg családtagjai váltóruhát visznek neki, és kifizetik a büntetést. Immár az is megesett, hogy férfiakat vontak kérdőre testhez álló trikó, nyaklánc vagy nyugati frizura miatt. A külföldön működő Iráni Nemzeti Ellenállási Tanács szerint a rendőrség egy északi tartományban a feketén főzött pálinkára vonatkozó szigorral üldözi a nyugati divatú nyakkendőket is. A kampány könnyen ellenőrizhetetlenné válhat: vakbuzgó iszlamisták még a keményvonalas Ahmadinedzsád elnököt is pellengérre állították, amiért a pedagógusnapon átölelte volt tanárnőjét, és kezet csókolt neki.

Kobak 2007.05.24. 15:55:40

borisz min lepődtél meg? :) Tán tudsz valamit amit még én se biztosan

Ismeretlen_41918 2007.05.24. 16:51:34

azon lepődtem meg, hogy meg fogok lepődni. csak mert már nem szoktam semmin. majd ha ilyen öreg leszel, mint én, majd megérted miről beszélek ;)

Ismeretlen_41918 2007.05.24. 16:57:30

bááá királyságomban nem leszek igaz hívek nélkül: http://index.hu/politika/belfold/nosmoke2280/

duncan 2007.05.25. 09:52:01

SEGGZ !!!

Ismeretlen_41918 2007.05.25. 10:20:00

igen, látom, te érted a probléma egyik nagyon fontos összetevőjét :)
süti beállítások módosítása