Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

halálos mágnesesség

2008.10.07. 09:21 b0risz

hallgatnám az új metallica lemezt, mert elsőre úgy tűnt, végre megint vállalható zenét játszanak. akármennyire is feleslegesen hosszúak a számok, és bármennyire is önismétlőn közepes az egész de legalább olyan, mintha nem lenne annyira szörnyen tré, mint a load/reload.
az csak hagyján , hogy van rajta egy one folytatásnak tűnő szám (the day that never comes - az első klip is erre készült), az unforgiven III léte, azért hm, minimum erősen megkérdőjelezhető. a st anger-t a borzalmas dobsound miatt még soha nem bírtam végighallgatni, de most, hogy végignéztem a "some kind of monster" dvd-t, valszeg megpróbálom.
ez az új album mindenesetre annyira szarul szól, hogy az előző produkció debil hangzása a múlt ködén át egy varázsütésre romantikusan megszépült. talán kirk szólói azok, amik egyedül szólnak valahogy, minden más kérem, egy fos kása. valahol -most nem találom- láttam egy értekelést arról, hogy az a baj egyszerűen, hogy túl van tolva, hogy kurva hangos legyen, és állítólag a mastert végző arc is sír, hogy ő nem ezt akarta, de gyakorlatilag nem volt beleszólása. (itt megint csak visszacsatolnék a fenn már említett filmre - james folyton a kontroll elvesztésétől parázik, so simán el tudom ezt képzelni)

ilyet hogy lehet a kezeikből kiadni uraim?

8 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr755241020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szikla 2008.10.08. 18:03:40

Azért nehogy már azt mond,hogy a st anger (csupa kisbetűvel)jobb,mert tökön szúrom magam(tudom,nem ezt írtad)!A Load-Relod megjegyzésed is szerintem már bocsáss meg érte,de faszság.Pont tegnap láttam egy eszmecserét pont erről a témáról a hedbengörszbólban,és igaza volt abban a csávónak,hogy mindkét albumon vannak ütős számok,csak az a baj,hogy ebből nem két albumot kellett volna csinálni,hanem mindössze egyet,és ezeket a számokat egyben kiadni. A Death Magnetic inkább próbál a régi vonalhóz visszakanyarodni,mint az előzőek,és bevallottan nem is fektettek (nem is akartak)abba időt,és energiát,és persze rengeteg lóvét,hogy kristály tisztára csiszolják az album hangzását.Az volt a koncepció,hogy ne a hangzás vigye az albumot,hanem a dalok.Abban igazad van,hogy néhol eltúlzott a számhossz,de legtöbb esetben olyanok szerintem összetettségben,mint az utolsó igazi album (..and justice for all). Ha első élményed tinilányként nem a fekete album lenne megértenéd a dolgot. Ez a bekezdés természetesen csak vicc volt. Nem azt mondom,hogy űberfasza az album,csak érdekes módon a fekete megjelenése óta mindig ezt a dumát tolja mindenki,hogy ez szarabb mint eddig..o.O ..és nem akadtam ki.

Ismeretlen_41918 2008.10.09. 10:23:29

lehet valami ebben loadreload dologban, de számomra annyira élvezhetetlen kantri dalok vannak rajta, hogy én nem tudtam eljutni a jókig miattuk :) nálam egyébként a tetszési sorrend: 1. master 2. ride 3. justice 4. fekete album 5. kill - ha jobban szólna ez lenne a 4. :) 6. death magn. 7. a többi

szikla 2008.10.09. 20:09:25

A garage nem tetszik?Nem a régire gondolok,Hanem amit '98 ban adtak ki.duola lemez.Szerintem az is frankó. 1.justice 2.master 3.garage 4.ride,megosztva garage days 5.load-reload 6.s&m 7.kill 8.death 9.black 10.st.a.

Duncan 2008.10.10. 16:40:46

És melyik számukban van az, hogy : Tü-ttűű Tü-ttűű Tü-ttűűű-tűűű, tütütűűtü, ttűű-tü ttűű-tü-tü tűű-tütü, tütűű-tűű tü-tűűű-tűűű tü tü-tü-tü-tűű tütűű, tüttűű Ha? Azt mondjátok meg nagyokosok.

szikla 2008.10.10. 17:32:23

Az unforgivenben

Ismeretlen_41918 2008.10.11. 11:08:44

hm, szikla engem meglepett, hogy a két kantri lemez neked jobban tetszik mint a szikendisztrojos :)

szikla 2008.10.11. 17:45:13

Miért lepődsz meg egy gothic metáloson?:P

Duncan 2008.10.14. 16:50:31

Erre csak ezt tudom mondani: http://www.youtube.com/watch?v=pqgAKaE2Bqo
süti beállítások módosítása