Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

diéta 2014 - 8. nap

2014.02.11. 19:09 b0risz

a második hétre hagytam az ismerkedést a gabonákkal. zab, árpa, hajdina, köles, remélem összehaverkodunk! ma reggeli zabkását akartam enni hántolt napraforgómaggal, vagy aszalt gyümölcsökkel, de kása helyett csak egy kis tálka híg lötyit sikerült készítenem. szerencsére délután kiss-molnár zsu segített kinyomozni a probléma okát: egyszerűen szarul csináltam. de most már jól fogom, mert meglehetősen finom, gyakorlatilag tejbegríz élményt nyújt, megéri azt a három perc munkát belerakni.
hazafelé bementem egy nagyon fasza bioboltba, vettem a mélyhűtőbe falafelt, ízesítetlen szejtánt (búzahús, ebből valami ragufélét fogok főzni a héten), vega kolbászt (! - valójában magyaros gabona rúd műbélben - de kolbász illatú és ízű), és 'vegetárius pecsenyezsírt' (!! ezen beszarsz, jobb, mint az igazi pecsenyezsír pedig kókuszzsírból, almából, pirított hagymából, étolajból sóból és citromléből rakták össze). ezekért összesen 3075 ft-t fizettem, a zsír kivételével nem volt drága, simán csak annyiba került minden, ha nem hamisítvány lett volna. aztán a piacon répát, fehérrépát, petrezselymet, meg karalábét zöldségleveshez. holnap főzök, jessz. ja, és láttam biovegaorganik kólát (nincs benne koffein, a legdurvább cucc amit tartalmaz, az a szénsav), péntek estére meglepem vele magam szerintem :)
spoiler: reggel konkrétan vér folyt a pofám jobb felső fertályából (rendesen köpködtem kifelé sokat, nem csak olyan jaj, véres a fogkefém adag volt) - ez talán megmagyarázza a szájszagot. ja, és amióta ezt az evészeti stílt nyomom többet fingok, mint valaha. ha azt nézzük mi volt a fő kiváltó oka ennek az egész kalandnak, ez minimum ironikus. spoiler off

2014.02.11. - 8. nap

reggeli: padlizsános tejfölös kevercs pászkán, paradicsommal és medvesajttal
ebéd: tönköly spagetti vadasmártással és tofuszelet vadasszószban - a 
vegafutár hozta
uzsonna: zabkása magvakkal és mazsolával
vacsora: vega pecsenyezsír pászkával (muszáj volt megkóstolnom), vega kolbász a sárgaborsó maradékával, paradicsom.
esti nass: tökmag és szőlő
víz: szokásos, mától csak akkor jelentek itt róla, ha nagyon eltrérek pozitív, vagy negatív irányba az eddigi ~22dl-től

Szólj hozzá!

Címkék: badi fit dieta 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr345808718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása